Zino-evenement hondenspeeltuin in Wierden zeer geslaagd

Vandaag, zondag 24 juni organiseerde Stichting Zino een evenement voor hondenliefhebbers in de hondenspeeltuin in Wierden. “Het was een super geslaagd hondenspeeltuin evenement vandaag!”, zegt voorzitter Alie Pepping terugkijkend op de dag. “De sfeer was, net zoals bij de vorige Zino-evenementen, heerlijk ontspannen. De honden hebben zo lekker gespeeld, daar hebben de baasjes geen hond meer aan vanavond.” “En het leuke is,” voegt zij daaraan toe, “baasjes die elkaar alleen maar kennen van Facebook, konden nu ook eens met elkaar kennismaken.”

Prachtige locatie
“De plek was fantastisch”, opperen Klazien Koopmans en Martine Otter, beiden vrijwilliger bij Stichting Zino, die het evenement organiseerden. “De speeltuin is echt prachtig. De honden kunnen genieten van diverse speeltoestellen en kunnen heerlijk behendigheid oefenen. En ook waren de zwembadjes erg geliefd.”

Steun Dierenspeeltuin Wierden
Dierenspeeltuin Wierden moet alle onderhoud betalen van donaties. Recent is een waterpomp gemaakt die water moet oppompen van 27 meter diepte. Deze diepte was veel meer dan verwacht, wat vanzelfsprekend extra kosten met zicht meebracht. U kunt de speeltuin steunen via http://hondenspeeltuinwierden.nl/steun-ons/.

Zino-stand
Stichting Zino was aanwezig met een informatiestand, waar bovendien ook allerlei hondgerelateerde producten te koop zijn, zoals T-shirts met leuke hondenspreuken, voerzakjes en hondendekens. De opbrengst draagt bij  aan de inkomsten van de stichting om de kosten voor de hondenherplaatsingen te dekken. Alle baasjes kregen een goodiebag mee met allerlei zelfgemaakte cadeautjes en lekkernijen voor de honden. Er waren overigens meer stands aanwezig deze dag.

Monika Bruntink
Monica Bruntink gaf informatie over Bach Bloesems. De Bach Bloesems zijn remedies die werken door de fijne energie die deze uitstralen. Ze hebben een positieve invloed op de gemoedstoestand van uw hond. Meer informatie: www.monikabruntink.nl/bach-bloesem-remedies.

Bbelt-Boutique
Bbelt-Boutique was aanwezig met prachtige halsbanden voor honden. Deze mooie halsbanden zijn gemaakt door de vrouwen van de Masai uit Kenia. Bbelt-Boutique helpt deze vrouwen door de producten te verkopen in Nederland. Deze halsbanden maken dus niet alleen uw hond tot de mooiste van het land, ze helpen ook de Masai-vrouwen om een beter bestaan voor hen en hun kinderen op te bouwen. Nadere informatie: www.facebook.com/BbeltBoutique).

Loef dierbenodigdheden
Loef dierbenodigdheden was aanwezig met snuffelmatten, tekstborden, tekenbanden en nog veel meer. Meer informatie vindt u op (www.facebook.com/Loef-Dierbenodigdheden-2103868296556264)

Marian Ooijevaar
Marian Ooijevaar maakt prachtige tekeningen van honden en andere dieren. Hoe mooi die tekeningen zijn, kunt u zien op haar website www.marianooijevaar.nl.

Sponsoring
Stichting Zino werd voor dit evenement gesponsord door; Van Noord Diervoeders (www.petfooddiscount.nl/), Marion Sloet en Kelbo Snacks (www.kelbosnacks.nl).