Dankwoordje en welkomstwoordje

Sandra bedankt!
Helaas. Sandra Smits gaat Stichting Zino verlaten. Namens het hele Zino-team bedank ik haar voor het opzetten en bijhouden van onze website. Ze deed dit  als vrijwilliger met enorme inzet. Het begon toen ik op zoek was naar iemand die een website voor ons kon maken. Ik had geen idee waar ik moest beginnen en wat we van een website mochten verwachten. Sandra hoorde dit en zei meteen: “Alie, dat doe ik wel voor je”. Dagen zat ze bij ons achter de laptop en toen was daar een website! In de jaren daarna was ze er altijd voor ons, zelfs als ze op vakantie was.

Het komende jaar begint haar stage voor haar studie. Aan het begin van dit liet ze ons weten dat ze moest stoppen met de website, omdat daar geen tijd meer voor zou zijn. Maar… pas als we iemand anders hadden gevonden.

Lieve Sandra, je hebt een geweldige bijdrage geleverd aan het herplaatsen van heel veel hondjes. Dankjewel en heel veel succes met je studie!!

Groetjes van team Zino en heel veel kwispels van heel veel dankbare hondjes.

Welkom Peter, Thomas en Jasper
Met het groeien van ons team was er ook behoefte aan een groter ‘websiteteam’.

Na de aankondiging dat Sandra ons moest gaan verlaten, kwamen we in contact met Peter Bruijn, Hij studeert hbo-informatica en loopt stage bij een ICT-bedrijf. Hij zal het komende jaar zorgen voor het vernieuwen van onze website. Met meer technische mogelijkheden, maar ook qua uiterlijk kunnen we het een en ander van hem gaan verwachten. Peter wordt sinds kort ondersteunt door Thomas van der Wal en Jasper den Duijf. Beide heren hebben een affectie met informatica. Zij vormen nu een team van jonge, geïnspireerde mensen die de komende tijd achter de schermen zullen werken aan het vernieuwen en verbeteren van onze website zodat het mogelijk wordt om nog meer honden aan een nieuw mandje te helpen.

Wij zijn supertrots dat zulke jonge mensen zich belangeloos inzetten voor de honden!

Namens het hele team: dank voor deze ondersteuning!

Alie Pepping