Bora zoekt een nieuw mandje!

#stichtingzinobora re-boNaam: Bora
Ras: Friese stabij
Geslacht: teef
Geboortedatum: 30 januari 2018
Stamboom: nee
Kan bij honden: ja
Kan bij katten: ja
Kan bij kinderen: ja
Zindelijk: ja
Kan loslopen: ja
Kan in de auto: ja

Mag ik jullie voorstellen aan Bora. Deze jonge, enthousiaste en speelse meid zoekt een nieuw mandje. Haar baasje zoekt een mooi plekje, waar zij Bora met een goed gevoel kan plaatsen. Deze puber heeft zeker nog veel sturing nodig. Zoals het bij een stabij puber hoort, denkt ze dat de hele wereld om haar draait.

Binnen is Bora lekker rustig en speels. Onbekenden en kinderen wil Bora vriendelijk en enthousiast begroeten. Bora kauwt soms op spulletjes, deze moeten dus goed buiten bereik worden gehouden. Dit doet ze als ze alleen is. Kauwstaven vind ze heerlijk, maar door dat de andere hond de kauwstaven te groot doorslikt, met het risico op stikken, krijgen ze deze alleen onder toezicht.

#stichtingzinobora li-onBuiten loopt Bora goed aan de lijn, soms trekt ze dan een beetje. Als ze losloopt blijft ze niet bij je in de buurt. Ze loopt niet weg maar gaat in de omgeving struinen, speuren en vogeltjes opjagen. Ze neemt er de tijd voor en komt niet als je roept, Bora komt pas als ze het zelf nodig vind. Andere honden benadert ze vriendelijk en speels. Wil je op tijd terug zijn na een wandeling dan blijft Bora aan de lijn, wat ze gewoon accepteert.

Bora is opgegroeid met 2 andere honden. Ze speelt hier leuk mee en heeft daar ook veel steun aan. Samen met de andere honden loopt ze los in huis. Een bench is voor Bora geen optie, ze raakt dan helemaal in paniek.

Wij zoeken voor Bora een lieve en ervaren baas, die ervaring heeft met de Friese stabij en het liefst al een andere hond heeft. Een baasje dat lekker met Bora wil wandelen, haar los laat lopen en waar ze lekker in de tuin kan. Heeft u die warme mand voor Bora, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Herman