Jaimey zoekt een nieuw mandje!

#stichtingzinojaimeyNaam: Jaimey
Ras: Friese stabij x wetterhoun
Geslacht: reu
Geboortedatum: 15 september 2012
Stamboom: nee
Kan bij honden: onbekend
Kan bij katten: onbekend
Kan bij kinderen: ja
Zindelijk: ja
Kan loslopen: ja
Kan in de auto: ja

Graag stel ik u voor aan Jaimey. Jaimey is een kruising Friese stabij x wetterhoun reu van bijna 7 jaar. Hij is gezond, lief voor kinderen en beschermend naar eigen familie.

De baasjes van Jaimey zoeken een nieuw baasje vanwege de verlatingsangst van Jaimey. Zij kunnen jammer genoeg minder thuis zijn dan dat Jaimey wil. Helaas heeft Jaimey in zijn omgeving weinig andere huisdieren en hierdoor is niet bekend of hij hier mee om kan gaan.

Voor Jaimey zoeken we een baas die om kan gaan met zijn verlatingsangst, veel thuis is en hem veel aandacht en liefde kan geven. Door hem veel tijd te geven kan zijn angst om alleen te zijn minder worden. Wellicht kan het gezelschap van een andere stabiele hond Jaimey ook helpen.  Een baas die met hem gaat wandelen, Jaimey vindt het fijn om los te lopen.

Ben jij die baas die Jaimey weer een fijn warm mandje wil geven? Of weet je iemand die dit wil? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Lindy.