Wij bedanken

Karin Tuinhout – Kynologisch Advies Alpha & Omega

Karin runt een hondenschool in Veendam en doet gedragstherapie en gehoorzaamheidscursussen voor honden. Onlangs nog had een wettereigenaar problemen in de omgang met zijn hond. Zelf had hij geen geld voor gedragstherapie. Stichting Zino sprong in om de gedragstherapie en de begeleiding van het baasje toch mogelijk te maken. De begeleiding loopt nog steeds. Maar de facturen die Karin aan Stichting Zino stuurt zijn wel heel erg coulant. Dankjewel Karin! De hondenschool van Karin is te volgen op Facebook en meer info vindt u op haar website: www.karintuinhout.nl!

Kantoorvakhandel Van Hilten

Wat zijn wij blij!

Met het nieuwe buitenseizoen voor de deur waarin we op diverse evenementen te vinden zijn voor promotie begaf de printer het. Best balen voor een kleine stichting als die van ons.
Kantoorvakhandel Van Hilten leverde zonder daar 1 cent winst op te maken binnen een paar dagen een nieuwe voor onze stichting!
Wat een super actie!
Heel erg bedankt namens ons team en de hondjes!
www.vanhiltendirect.nl

Anne Lafontaine

Een week geleden ging ik op bezoek bij een lief stabijtje dat door stichting Zino is herplaatst.

Lobke keurde onze match in mei 2016 helemaal goed en ging mee naar Duitsland. Daar ging ze wonen bij haar nieuwe vriendje Jannis, ook een lieve stabij uit Nederland.

Net als vorig jaar werden we uitgenodigd om de verjaardag van het vrouwtje van Lobke te komen vieren. En een kans om te kijken hoe het met ‘onze’ Zino hondjes gaat laat ik natuurlijk niet voorbijgaan. Niet alleen wij maar ook andere broers en een zus van Jannis waren van de partij met hun baasjes. Een groot feest waar de honden de hoofdrol speelden.
Inmiddels heeft de groep zich uitgebreid met nog een Zino-herplaatster; Frida, die bij de broer van Jannis, Gijs, woont.

De jarige Job Anne Lafontaine had gevraagd om geen cadeaus mee te brengen, maar een envelopje met een donatie die zij wilde schenken aan een door haar te kiezen goed doel. Er stond een prachtig versierde doos op tafel om de envelopjes in te doen met het logo van Stichting Zino!!!

Wij zijn heel blij met de grote gift van 335 euro die de groep bij elkaar bracht voor Anne’s verjaardag en die Anne aan ons schenkt! Die zullen we gebruiken om weer voor andere hondjes een super mandje te vinden!
Dankjewel Anne!

Gerard van Kaldekerken van Van Kaldekerken juridisch adviesbureau

Voor zijn juridische begeleiding bij het opzetten van de stichting en het maken van de herplaatsingscontracten. Gerard blijft actief meekijken.
Dankjewel Gerard!

Dorien de Bruin van Luca Halsband

Toen een van onze vrijwilligers een hond ging ophalen voor noodopvang en de hond geen goede halsband om had mocht hij op weg naar huis een mooie set uitzoeken bij Dorien. De hond kreeg hem cadeau van Dorien. Hij is inmiddels naar Zuid Limburg verhuisd en draagt daar zijn Friese halsband met trots!
Dankjewel Dorien!
www.lucahalsband.nl

Sonja Evers van Online Evers Marketing

Zij hielp ons bij de overgang van Facebook herplaatsgroep naar een echte stichting met een degelijke wettelijke basis. Door haar adviezen hebben veel geleerd over onder andere het gebruik van Social Media. Sonja kijkt nog steeds met ons mee.
Dankjewel Sonja!
www.online-eversmarketing.nl

Marion Sloet

Zij maakt heel veel mooie dingen voor onze webshop, zij doet dit geheel belangeloos zonder hier zelf iets aan te verdienen. De opbrengst van deze mooie spullen gaat dan ook geheel naar Stichting Zino.
Dankjewel Marion!
Onze donateurs

Iedereen die ons ondersteunen door ‘Vriend van Zino’ te worden. Dit doen zij door een donatie aan ons over te maken. Hierdoor kunnen wij steeds meer doen voor de hondjes. Denk hierbij aan noodopvang, consult gedragsdeskundigen, PR activiteiten en nog veel meer.
Dankjewel allemaal!